Időpontfoglalás
Ügyfélszolgálat - magánrendelés +36 1 803 6464

Magunkról

Affinity, Fidelity, Idea – azaz érzékenység, hűség, újító szellem. Ezen a három pilléren nyugszik az Affidea mintegy 30 éves munkája, melyeknek köszönhetően a legnagyobb hazai képalkotó diagnosztikai szolgáltatóvá, valamint a magyar magán- és vállalat-egészségügyi piac meghatározó szereplőjévé válhatott.

A Magyarországról indult, és azóta is magyar központú cég a nevében hordozza a szemléletének alapjait képviselő értékeket, és a nemzetközi vállalatcsoporthoz igazodva Affidea néven működik. Az Affidea ma már nemcsak hazánk, de Európa piacvezető magánegészségügyi szolgáltatója is: csoportunk 15 ország több mint 327 egészségközpontjában évente 12 millió képalkotó vizsgálatot végezve lát el 10 millió pácienst. Munkatársaink körében 9000 szakembert tudhatunk, közülük az orvosok száma meghaladja a háromezret.

Cégünk – 1991-es alapításától – azért tevékenykedik, hogy legkorszerűbb képalkotó diagnosztikai vizsgálatait a páciensek mind szélesebb rétege számára elérhetővé tegye. Első központunkat Nemzetközi Egészségügyi Központ (International Medical Center – IMC) néven egy korábbi MÁV-kórház területén hoztuk létre Budapesten, új fejezetet nyitva ezzel az orvosi képalkotásnak Magyarországon.

Ahogy a kezdetektől élen jártunk az MR- és a CT-vizsgálatok alkalmazásában, úgy folyamatosan tartjuk a lépést az elmúlt évtizedek orvostudományi fejlődésével is, hogy az Affidea alapelvéhez hűen mindig a legmodernebb eljárásokat állíthassuk ügyfeleink egészségének szolgálatába.

Affidea – az egészségnél semmi sem fontosabb

Bizalom

Az Affidea alapja a bizalom. az orvosok és a betegek egyaránt tudják, hogy a legmagasabb színvonalú ellátást kívánjuk biztosítani a legjobb szakemberek és a legmodernebb technológiák alkalmazásával. A betegek bizalommal fordulnak orvosaikhoz. Az orvosok pedig bizalommal fordulnak hozzánk.

Emberek

Mi az Affidea titka az egészségügyi szolgáltatások minőségének átalakításában? A munkatársaink. Szakemberek, akik tudják, mit csinálnak és odafigyelnek a munkájukra. Kialakították, kik legyünk ma és kik szeretnénk lenni holnap.

Technológia

Ma már a technológia fejlődésének köszönhetően többet tehetünk egészségünkért, mint valaha. Az Affidea elkötelezett, hogy a legjobb orvosi eszközparkot üzemeltesse és folyamatosan ápolja kapcsolatait a legnagyobb eszközgyártókkal, hogy biztosítani tudja a páciensei számára a legmodernebb és leghatékonyabb technológiát.

Hálózat

Az Affidea nemzetközi kapcsolatok kiterjedt hálózatával rendelkezik a világ vezető orvosi intézményeivel. Ezzel biztosítani tudjuk, hogy orvosaink azonnal hozzáférjenek a legújabb orvosi eredményekhez, a klinikai irányelvekhez és orvosi eljárásokhoz az összes Affidea központban, a legmodernebb képalkotó diagnosztika, onkoterápia és járóbetegellátás biztosítása érdekébe.

Biztonság

A legmagasabb szakmai szabványokat és eljrásokat alkalmazzuk a biztonság érdekében. Az Affidea elkötelezet, hogy az első olyan európai diagnosztikai szolgáltató legyen aki a betegbiztonság területén új példát mutat azzal, hogy központjaiban bevezette a CT-vizsgálatoknál a Dózismenedzsment programot, biztosítva ezzel az egyensúlyt a sugárdózis és a képminőség között.

Megosztás

A legjobb gyakorlatokat kifejlesztjük és megosztjuk. Pácienseink megérdemlik, hogy tudják, mit és hogyan csinálunk, és legfőképp miért csináljuk. Az Affidea egészségügyi szolgáltatásainak folyamatos fejlesztése a cég 14 európai országában szerzett tapasztalatainak és a legjobb gyakorlatok felhasználásával és megosztásával valósul meg a betegbiztonság és a páciens-élmény növelése érdekében.

Kényelem

Tisztában vagyunk azzal, hogy a betegek közérzete fontos szempont. Odafigyelünk, hogy Ön hogyan érzi magát, és azt szeretnénk, hogy az Affidea központokban tett látogatása a lehető legkellemesebb élmény legyen. A modern és nyugodt környezetben nyújtott, személyre szabott szolgáltatásaink igénybevételekor biztos lehet benne, hogy a legmagasabb színvonalú egészségügyi ellátást kapja és biztonságban érezheti magát.

Affidea Magyarország

Magyarországon 30 éves tapasztalattal, kiemelkedő szakértelemmel, a kategória legmodernebb diagnosztikai berendezéseivel, valamint korszerű szolgáltatásokkal állunk a magán-, az állami és a vállalati egészségügyi szolgáltatásokat igénybe vevő páciensek rendelkezésére. Országszerte 11 központban 1 millió vizsgálatot végzünk el évente, Budapesten kívül Győrben radiológiai, valamint izotóp diagnosztikát is működtetve.

2018-ban új korszak köszöntött az Affidea történetébe: a Főnix-Med vállalatcsoport megvásárlásával – az eddigi széles körű képalkotó diagnosztikai vizsgálatok mellett – már mintegy 30 szakorvosi területen biztosítunk ügyfeleinknek járóbeteg-szakellátást mintegy 110 telephelyen nyújtva foglalkozás- és vállalat-egészségügyi szolgáltatásokat.

2019 novemberében az Affidea Magyarország megvásárolta a Medical Service Budapest Kft.-t. A vállalatunk hazai történetében mérföldkőnek számító akvizíció célja, hogy az Affidea megerősítse piacvezető pozícióját a komplex magánegészségügyi piacon, stabil szolgáltatási hátterével támogassa az MSB sikeres privát egészségközpontjainak további fejlődését, illetve cégcsoportszinten hasznosítsa az MSB széles körű járóbeteg-szakellátási tapasztalatát.

Az MSB egészségközpontjainak megszerzésével az ügyfeleink immár hat fővárosi központban vehetnek igénybe komplex magánegészségügyi szolgáltatásokat: járóbeteg-szakellátást, illetve labordiagnosztikai és modern képalkotó diagnosztikai vizsgálatokat.

Az Affidea Magyarország tagja a PRIMUS Egyesületnek, amely a magyar magánegészségügyi szolgáltatók legnagyobb érdekvédelmi szervezete. Az Egyesület tagjai 400 ezernél is több orvos-páciens találkozót bonyolítanak le, és több mint ötmillió diagnosztikai vizsgálatot végeznek el évente. Az Affidea Magyarország egyúttal megszerezte az Egyesület által létrehozott „Minősített Magánegészségügyi Szolgáltató” védjegyet is, amelyet szigorú szakmai minősítési eljárás végén szerezhetnek meg az intézmények. A minősítés arról informálja a pácienseket, hogy egy-egy privát szolgáltató mennyiben felel meg a betegbiztonsági követelményeknek és mennyire működik etikusan, magas szakmai követelmények szerint.