Köszönjük, hogy az Affidea Magyarország Kft. szolgáltatásait vette igénybe. Munkatársaink mindent megtesznek annak érdekében, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsuk Önnek. Ebben Ön is tud nekünk segíteni!
Ha megtisztel bennünket bizalmával, megosztja velünk észrevételeit, akkor azok felhasználásával szolgáltatásaink színvonalát folyamatosan fejlesztjük.
Célunk az Ön panaszának gyors, hatékony és átlátható kivizsgálása és orvoslása.
Társaságunkhoz többféle módon is eljuttathatja észrevételeit. Válassza az Önnek leginkább megfelelőt!
A panasz előterjesztésére a következő elérhetőségeken van lehetősége:
Az egyéb formában, felületen (pl. email, Affidea weboldal (https://www.affidea.hu/kapcsolat/); info@affidea.hu) benyújtott írásbeli panaszt is befogadjuk.
Érkezhetnek észrevételek az Online/ Közösségi média felületeken (Facebook, Google, szolgáltatásinkat hirdető partnercégek weboldalai), azonban ezeket nem tekintjük hivatalos panasznak, kérjük, panaszát a fentiekben megadott elérhetőségeken keresztül jelezze számunkra!
Az Affidea Magyarország Kft. honlapjáról (www.affidea.hu/letoltheto-dokumentumok) letölthető a Panaszfelvételi és kivizsgálási jegyzőkönyv nyomtatvány, továbbá székhelyünkön és klinikáinkon is elérhető.
Panaszát, észrevételét ott tudják munkatársaink a leggyorsabban orvosolni, ahol a kérdéses szolgáltatást igénybe vette, vizsgálati kérését megadta, illetve ahol nem az Ön által elvárt szolgáltatással találkozott.
Javasoljuk, hogy használja a Panaszfelvételi és kivizsgálási jegyzőkönyv nyomtatványt, vagy szabadszöveges formátumban is megadhatja az alábbi adatokat:
Kérjük, a panaszt alátámasztó dokumentumok másolatát is juttassa el hozzánk.
Visszajelzésének benyújtását követően a mindenkor hatályos Fogyasztóvédelemről szóló törvénynek megfelelően járunk el.
Szóbeli panaszát azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Írásbeli panaszát, a beérkezést követően 30 napon belül írásban érdemben megválaszoljuk és intézkedünk annak közléséről. (Egyes esetekben ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg.)
Célunk, hogy minden lehetséges módon segítsük Önt egészségmegőrzése során felmerült problémák megoldásában. Fontos számunkra, hogy Ön elégedett legyen szolgáltatásainkkal. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére, gyors és személyre szabott segítséget nyújtva.
Ha a kapott válaszokból Ön úgy látja, hogy felmerülő panaszát nem megfelelően kezeltük, a következő jogorvoslati lehetőségekkel élhetnek:
Az Affidea Magyarország Kft. Panaszkezelési Szabályzata elérhető az egészségügyi központjaiban.