Telephelyi Kiválóság Program 2023. II. negyedév eredményei

Hírek | 2023. augusztus 29.

II. negyedév végi kvíz
Már mondhatjuk, hogy a szokásoknak megfelelően a második negyedév végén kvízjátékra hívtunk benneteket. A kvíz szokás szerint tartalmazott Affidea cég specifikus kérdéseket, szakmai kérdéseket mindhárom üzletág vonatkozásában és néhány személyesebb a Telephelyi Kiválóság csapatra vonatkozó kérdést is. A cél ezzel az volt, hogy a munkával teli hétköznapokba egy kis csapat összehozó másfajta tevékenységet csempésszünk. Több telephely vett igénybe telefonos segítséget, Facebook és egyéb kreatív megoldást. Reméljük, hogy jól éreztétek magatokat míg megkerestétek a válaszokat 😊
Összesen 11 telephely játszott velünk és 2 csapatnak sikerült hibátlan megoldást adni.
Ezúton is gratulálunk a MÁV és a Mammut Diagnosztika csapatoknak!
A jutalom +5 pontokat a csapatokkal egyeztetve a MÁV telephelynél a II. negyedévi eredményhez adtuk hozzá a Mammut csapat kérésére pedig a következő negyedévhez számoljuk majd el.

II. negyedév eseményeit üzletáganként felkért munkatársak értékelték
Ezúton is köszönjük dr. Papp Évának (orvos-igazgató Trauma központ) a közfinanszírozott-, Garamvölgyi-Veréb Emesének (operatív igazgató) a privát-járó- és Rácz Bélának (ügyfélkapcsolati igazgató) a foglalkozás egészségügyi terület második negyedévének összefoglalását! Nagyon jó volt, hogy így képet kaphattunk mindhárom üzletág tevékenységéről!

2023. II. negyedév teljes rangsorát itt láthatjátok üzletáganként:
Szívből gratulálunk az első helyezett KIVÁLÓ TELEPHELYEKNEK!

Közfinanszírozott központok Pontszám
Kritikus hiányosság?
MÁV 100 nem volt
OBSI 89 nem volt
Szt. Margit 81 nem volt
Nyírő 81 nem volt
Győr 66 nem volt
Péterfy 60 nem volt
Magánegészségügyi központok Pontszám
Kritikus hiányosság?
Bank Center (mindkét üzletág) 95 nem volt
Váci Greens (mindhárom üzletág) 89 nem volt
Árkád EK 88 nem volt
Mammut Diag. 88 új belépő szakmai képzésének dokumentálása hiányzott
Mammut EK 81 nem volt
Fogl. Eü telephelyek -Budapest Pontszám
Kritikus hiányosság?
Euroapi (Sanofi) Budapest 77 nem volt
MOL HQ 67 nem volt
Continental 65 nem volt
Richter Budapest 51 nem volt
MNB Budai Központ 46 nem volt
Telekom Budapest 42 Sürgősségi táska ellenőrzésében hiányosság, nem történt beutaló kiállítás
MNB Felügyeleti Központ és Logisztika 42 Sürgősségi táska rendszeres ellenőrzése hiányzott

Opella (Sanofi) Veresegyház42Nem volt

Fogl. Eü telephelyek -Vidék Pontszám
Kritikus hiányosság?
MOL Százhalombatta 72 Nem volt
Jabil 68 Nem volt
Bosch Hatvan 67 Nem volt
GE Veresegyház 67 Veszélyes hulladék gyűjtőről hiányzott a nyitás dátuma
Richter Debrecen 59 Nem volt
MOL Zalaegerszeg 50 Nem volt
BOSCH Miskolc 49 Nem volt
GSK 41 Nem volt
MOL Tiszaújváros 40 Nem volt
Richter Dorog 36 Nem volt
BOSCH Maklár 29 Nem volt

Összefoglalva a 2023. év II. negyedév tapasztalatait:
Betegelégedettséghez kapcsolódó szempontok:
Az Ügyfélelégedettségi szempontok továbbra egyre több odafigyelést kapnak telephelyektől.

  • A páciens visszajelzések gyűjtésében a mindhárom operációban az elvárt 8% felett teljesítettünk. Átlag kitöltés arány 12%.
  • Az NPS érték 85,7%, ami 18%-os növekedést jelent, mindhárom operációban nőttek az NPS értékek az előző negyedévhez képest. Győr, Nyírő, MOL Tiszaújáros ért el 20%-nál nagyobb NPS növekedést.
  • Az észrevételek száma csökkent a panaszok száma nem változott (54 db), 10 db dicsérettel kevesebb érkezett be előző negyedévhez képest.
  • A Google összvállalati értékében változás nem történt (céges átlag 3,35), azonban, Árkád (2,9, júniusban, már 3,0😊😊), Győr (2,9), OBSI (3,0😊😊) növelte értékét, míg Nyírő, MÁV, Mammut Diag, BC Google értéke 0,1 ponttal csökkent.
  • Páciens Portál hozzáférések kiadásában 2,7%-kal tovább csökkent az eredményünk, Mammut Diag, VG és MÁV stabilan hozza 60% feletti hozzáférés kiadását.

Nyomtatvány ellenőrzés, peer review szempontok:

  • Nyomtatványellenőrzés: 2 központ – Bank Center, Mammut – mindhárom hónapban hibátlan teljesítést nyújtott
  • Nagyon sok központ 2 hónapban tudott hibátlan teljesítést elérni (Nyírő, OBSI, VG) és a hibák sem olyan kritikusak, mint az elején
  • PR eredmény (február-március-április)
    • CT: 4.7-4.7-4.79
    • MR: 4.9-4.95-5

Telephely látogatás szempont:
Látogatás – foglalkozás-egészségügy- kizárások az előző negyedévhez képes sokkal kevesebb volt, már csak ezen a két területen adódtak hiányosságok:

  • Veszélyes hulladék kezelése
  • Gyógyszer ellenőrzés

Látogatás – képalkotó és járó – kizárások szintén jóval kevesebb volt az előző negyedévhez képest és már csak ezen a területen adódott:

  • Szakmai betanulás lap

Az előző negyedév végén hosszas egyeztetéseket folytattunk a „Foglalkoztatottak előzetes munka és tűzvédelmi képzése” szempont kapcsán (ami ebben az évben új szempont ként került be) és ennek meg is lett az eredménye. Nagyszerű hír volt, hogy ebben a negyedévben minden új belépőnek időben megtörtént a képzése és emiatt nem volt egyetlen telephelyen sem kizáró nemmegfelelőség. NAGYON KÖSZÖNJÜK!!

Az adatvédelem területén:

  • Egyértelműen javult az incidens jelentési morál és jelentési határidők betartása
  • Nincs határidőn túli jelentés
  • Mára már szinte minden incidens telefonon is jelentésre kerül
  • Az incidenst követő azonnali intézkedések már a jelentés előtt megtörténtek. Pl. visszaigazoló email kiküldése az érintettnek

A vállalategészségügyi területén:

  • Próbavásárlás: ebben a negyedévben 3 kritikus nem megfelelőséget tapasztaltunk, – ezek a telephelyek kizárásra kerültek, de javuló tendenciát mutat az előző negyedévhez képest.  A nem megfelelőségek főként a veszélyes hulladék kezelés miatt, vagy a gyógyszerkezelés miatt születtek.
    A próbavásárlások alkalmával 2 telephely kivételével a maximum pontszámot kapták, ami az új szempontokat figyelembevételével nagyon szép eredmény!
  • Betegadatok ellenőrzése: 3 telephely kapott kevesebb pontot a maximálisan adhatónál, a többi telephely esetében elmondható, hogy az adminisztráció precíz, pontos.
  • Beutalók: összesen 212 beutaló került kiadásra, ami több mint az előző negyedévben. Budapesten: 109 (79) db, vidéki telephelyeken: 103 (66) db – 6 rendelő nem adott ki beutalót, ők 0 pontot kaptak. Vannak nagyon szépen teljesítő telephelyek pl Richter (42,50)
  • QR-kód töltése: minden telephelyen elindult.
  • Betegdicséret: 3 telephely kapott ebben a negyedévben dicséretet, a MOL HQ 2 esetben, a Miskolc Bosch 3 esetben, a Bp. Richter 3 esetben kapott pozitív visszajelzést. 😊

Ördögh Andrea
NEAK finanszírozási operációs elemző

TOVÁBBI HÍREINK

FIGYELEM! Jelen tartalom bizalmas információkat és adatokat tartalmaz, kizárólag az Affidea Magyarország kollégái és szerződéses partnerei részére szól. Jelen tartalom az üzleti titok védelme alatt állhat, harmadik személyekkel való megosztása, továbbítása vagy nyilvánosságra hozatala jogellenes és tilos, ennek megszegése jogi eljárást vonhat maga után. Kérjük, hogy amennyiben jelen tartalom tévedés útján jutott el Önhöz, szíveskedjen bennünket értesíteni és a kapott tartalmat eltávolítani eszközeiről. Köszönjük.