Időpontfoglalás
Ügyfélszolgálat - magánrendelés +36 1 803 6464
Az Affidea felgyorsítja a digitalizációt

Az Affidea felgyorsítja a digitalizációt

2022. 02. 10.

A vállalat új HR megoldást vezet be a hatékonyabb működés és az alkalmazotti élmény javítása érdekében

 
Hága, Hollandia, 2022. február 10. Digitális átalakulását felgyorsítva az Affidea – a fejlett képalkotó diagnosztikai eljárások, járóbeteg- és rákellátás legnagyobb európai szolgáltatója, amely 15 országban 319 orvosi központtal van jelen – a mai napon egy új HR információs rendszer (OracleFusion Cloud Human Capital Management(HCM) bevezetését jelenti be.
 

Az új humán erőforrás információs rendszer (HRIS) bevezetése fontos részét képezi a vállalat széleskörű digitális stratégiájának: szabványosított és automatizált folyamatokkal egyszerűsíti és korszerűsíti a működést, hatékonyabb elemzési képességgel rendelkezik, és rálátást biztosít a munkavállalók teljesítményére, miközben csökkenti a HR kézi feladatait befolyásolva ezzel a csapat leterheltségét. A digitalizáció az Affidea működésének középpontjában áll, általa a vállalat vonzó munkáltatóvá és a legjobb páciensélményt nyújtó egészségügyi szolgáltatóvá válik.
 
Az Oracle Cloud HCM platform egyetlen egy adatforrásban teszi elérhetővé az Affidea számára az alkalmazottak, alvállalkozók és megbízott szakemberek készségeire és képesítéseire vonatkozó információkat. Ezzel hozzájárul a speciális klinikai szaktudás csoporton belüli egyöntetű eléréséhez, valamint a klinikai ellátás, a vállalat teleradiológiai és távegészségügyi szolgáltatásainak kiterjesztéséhez az egyes országok között. Az Affidea-szerte bevezetett Oracle rendszer további előnye a folyamatos klinikai oktatási gyakorlat jobb menedzselése, így az adott szakmai közönség saját igényeire szabott speciális klinikai képzésekhez férhet hozzá, valamint megvalósul a szakértői csoportokon belüli tudáscsere, amely elősegíti a legjobb gyakorlatok átadását a belső egészségügyi szakmai hálózatokon belül.
 
A 15 ország HR csapata számára jobb analitikai és jelentéstételi képességeket biztosító megoldás a vállalat HR-műveleteit és személyzeti adatkezelését teszi hatékonyabbá, GDPR-kompatibilis környezetben, a jelenlegi folyamatok bizonyos szintű automatikussá tételével megalapozva a további automatizálást. A megoldást a következő országokban vezették be: Bosznia & Hercegovina, Horvátország, Cseh Köztársaság, Görögország, Magyarország, Olaszország, Litvánia, Hollandia (Corporate HQ), Lengyelország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svájc, Törökország és Írország.
 
Justyna Tyborowska, az Affidea csoport vezető alelnöke és HR igazgatója kijelentette: 

„A digitális átalakulás és az orvosi, valamint az operatív folyamatok folyamatos fejlesztése kulcsfontosságú elemei az Affidea növekedési stratégiájának, amelynek célja, hogy szabványosított, csúcsminőségű, költséghatékony egészségügyi szolgáltatásokat, valamint kiemelkedő beteg- és beutaló-orvosi élményt kínáljon. Innovációs kultúrával erősítjük digitalizációnkat a csoporton belül, így olyan technológia orientált gyakorlatot hozunk létre, amelyek javítják a munkamódszereinket és lehetővé teszik, hogy inkább a vállalkozással kapcsolatos értéknövelő tevékenységekre összpontosítsunk. A globális HR megoldás megvalósítása konkrétan fémjelzi digitális stratégiánkat, adatalapú menedzsment működésünket, valamint erős bázist teremt a további automatizáláshoz és integrációhoz más vállalatok rendszereivel, ezzel az Affideát vezető digitális egészségügyi szolgáltatóként pozícionálja”.

 
Az Oracle Cloud HCM Cloud az Affidea összes országában bevezetésre került, és ez az Affidea ERP (vállalati forrásgazdálkodás) megvalósításának első lépése az egész csoportban. A megvalósítást az Oracle Consulting végezte, amely országonként segítette az Affideát a projekt megvalósításában. A lépésről-lépésre történő bevezetés megkönnyítette az Affidea számára a megoldás befogadását és azt, hogy valódi tulajdonosává válhassnak az új globális HRIS felhőrendszernek.
 

”A vállalatok most minden eddiginél magasabb munkavállalói elvárásokkal néznek szembe. A ma dolgozói azonnali hozzáférést, személyre szabott tartalmat és könnyen használható rendszereket keresnek. Ezek az igények arra buzdítják a HR szakembereket, hogy átgondolják a teljes munkahelyi élmény megközelítésének módját.  Az Oracle komplett megoldása, amely minden HR folyamatot összekapcsol a felvételtől a nyugdíjba vonulásig, segít az Affideának abban, hogy az egészségügyi ágazat élvonalában maradjon, és hosszú távú sikereket érjen el.”

— mondja Andrés Garcia-Arroyo, Oracle alelnök Applications CEE, Oroszország, Izrael, Északkelet és Nyugat-Afrika, Levante és Törökország. 
 
 

Az Affideáról

 
Az Affidea (www.affidea.com) a képalkotó diagnosztikai, járóbeteg – és rákellátási szolgáltatások legnagyobb európai egészségügyi intézménye, amely Európa 15 országában 319 központban működik. Az Affidea Csoport több mint 9000 szakemberrel dolgozik együtt, akik évente több mint 10 millió pácienst látnak el.
 
Az elmúlt három évben, Az Affidea erős és rugalmas európai orvosi hálózatot épített ki, amely diverzifikált szolgáltatásokkal rendelkezik a képalkotó diagnosztikától és a járóbeteg-szakellátástól kezdve egészen az élvonalbeli technológiával nyújtott rákellátási szolgáltatásokig olyan országokban, mint Lengyelország, Olaszország, Törökország, Bosznia és Románia. Ezenkívül az általános járóbeteg-szakellátás stratégia részeként az Affidea fokozta laboratóriumi tevékenységét több országban, így Portugáliában, Olaszországban, Görögországban, Litvániában, Romániában és Horvátországban, erős szinergiát teremtve meglévő üzleti modelljével.
 
Az Affidea Csoport vezető szerepet tölt be az innovatív orvosi és digitális technológiában, a kiváló klinikai ellátásra és folyamatos fejlesztésekre összpontosítva. A vállalat nagyarányú növekedésen ment keresztül Európa-szerte, a helyszínek szempontjából, szolgáltatásai és szakemberei portfóliójának diverzifikálásával.  Csak 2021-ben a vállalat 47 új orvosi központtal bővítette hálózatát, 10 felvásárlást végezve 5 országban. 
 
Ezzel párhuzamosan az Affidea előmozdította digitalizálási folyamatát, több mint 10 betegportált indított az egyes országokban, így a betegek gyorsan és kényelmesen foglalhatnak időpontot, és megkaphatják az eredményeket online, otthonuk kényelméből.

Betegbiztonsági intézkedéseinek köszönhetően az Affidea a legtöbb díjjal jutalmazott képalkotó diagnosztikai szolgáltató Európában: az Európai Radiológiai Társaság által minősített – azaz „Eurosafe Star Wall” központok több mint a fele az Affideához tartozik. 

További cikkeink

COVID-tüdő – még fél év múltán is kimutathatók az elváltozások

2022. 03. 10. elolvasom

Ne vegye félvállról a COVID után kialakult emésztési panaszokat!

2021. 05. 14. elolvasom

Védett a COVID-19 ellen? Ellenanyagszint-méréssel megtudhatja!

2021. 04. 14. elolvasom

Megosztás